20091008

valokuvauksen arviointi



istun nyt täällä valokuvauksen arvioinnissa ja täällähän on jopa yksi ihminen mun lisäksi! kävi nimittäin niin ikävästi, että kaikki muut paitsi me on wilma-addiktoituneita ja on siksi sieltä wilmasta lukeneet, että tätä arvostelua ei pidetä. nyt sit vaan istun täällä ja mietin, että mitä tekisin seuraavaksi. taru ja pauliina lähtee tänään venäjälle. toivottavasti ne tulee elossa takaisin, koska muuten mä en voi näyttää niille yhtä hienoa sarjakuvaa, jonka piirsin eilen yöllä. tosta yöpiirtämisestä on tullut mulle vähän ongelma. päivällä ei jotenkaan vaan huvita. :/ oikeestaan voisin kirjottaa tähän mun normaalin päiväohjelman:
aamulla kouluun
koulusta kotiin
syön
datausta
epämääräistä vaeltelua ympäri taloa, eli en oikeen tee mitään. (tai joskus häiritsen mun vanhempia tai puristelen meijän koiria)
syön
hengailen (eli en tee mitään)
meen lenkille/kävelylle
syön
dataan
piirrän kun pitäis mennä nukkumaan
meen nukkumaan ja nukun liian vähäiset yöunet

jjoooooooo vois pikku hiljaa alkaa valuu tonne koululle päin. pauliina varmaan tulee sen kokeesta kohta. siel on ruokan tänään kait pinaattikeittoo.
oon niin tyytyväinen kun oon lähiaikoina saanut tehtyä kaikkia juttuja, mitkä on vaan häirinneet mua tekemättömyydellään. äsken sain tehtyä valokuvauksen loppupalautteen ja lisäsin kaikki kuvat mun portfolioon. tänään on siis vihdoinkin aikaa vain omille jutuille. tai oikeestaan mun pitää tota portfoliota varten ottaa viel yks kuva. aion maalaa mun faijan vanhan paidan maalilla ja mun sisko saa pukee sen päälleen kun se maali on vielä märkää. öääääääh pitäiskö mun lisää tähän joku kuva?