20091008

:/


eih, elämäni on niin tylsää, että tulin tänne notkahtelemaan! lähinnä mua haluttaa laittaa tänne joitain kuvia. vähän visuaalisuutta niih. pauliina ja taru nyt sitten poistuivat keskuudestamme! :C no toivottavasti niillä on mukavaa siellä vjeenäjällä. haluaisin että me kaikki neljä lähdettäisiin joskus jollekin matkalle. vois olla siistii. huomenna alkaa tokavika jakso! kävin tänään opolla ja säikähdin vähän sitä miten aggressiivinen se oli! D: mun piti tehdä muutoksia mun kursseihin ja sitten se alko tosi kyllästyneellä ja vähän vihasella äänellä jotain esitelmöimään mulle. olin ihan shocked! ghghghg. uuhaah mut sunnuntain saan lisää rahaa ja sit voin ostaa juttuja.. hmmm... tarvisin ainaki uuden ohuen siveltimen ja tätä menoo pitää ostaa lisää mustettakin. sitte pitää mennä kehittää yks filmi. voisin tehä noi toisaalt jo huomen ennenkuin me mennään kaisan kans kattoo ponyo rantakalliolla. en tiiä miks mut mua naurattaa toi nimi. PONYO RANTAKALLIOLLA!!!!!! hahahaha miten hauskaa.