20091017

Juttuu

Tein tänään tohon ylös tollasen otsikkokuvan taimikäonkaan. Piirsin sen stabiloilla tähän ihanaan pikku-moleskineen jonka sain synttärilahjaks.<3 Ton tarran oon lisännnyt itse. Oon muutenkin tosi tyytyväinen siihen, miten paljon oon piirtänyt näiden kolmen kuluneen päivän aikana. Yleensäkin tuun tosi tyytyväiseksi, jos saan tehtyä aisoita, siis oikeesti saan aikaan jotain näkyvää. Se, että vaan mömmöilee kaiken vaapaa-aikansa on tosi turhauttavaa ja jotenkin sellanen alkaa stressaa mua. (Ei sillä että mä en koskaan harrastais tollasta mömmöilyä. :D) Noi edellisen merkinnän kuvat on maalattu moleskinen vesivärilehtiöön, joka on aika inspiroiva. Kauheeta tuotemainostusta, mutta mä tykkään noista lehtiöistä tosi paljon. Se on tosi kivaa, että ne on tollasia kuin kirjoja, jotka voi itse täyttää. Kaikki kuvat on samojen kansien välissä ja niitä on helppo tutkia myöhemmin. Onhan sama idea myös muissa luonnoslehtiöissä, mutta ne ei ole kuitenkaan ihan noin kirjamaisia. Moleskineissa toi paperi on myös tosi hyvää ja kestää kulutusta. Laitan tähän taas yhen mun maalaaman kuvan, jonka tein kyllä jo eilen.